phone
phone mail messenger
close

Wyszukaj

search phone
facebook youtube behance
scrollDown
downarrow

zjedź niżej

background-image
Portfolio

Branding

Klient
Hodowca bydła mięsnego Highland
Zakres prac
Branding, projekt logo, projekt opakowań, strona internetowa z wbudowanym panelem zakupowym

Aby wyróżnić się na tle konkurencji, młoda marka powinna w pierwszej kolejności skupić się na swoim brandingu. Jasno określone logo, odpowiednio dobrane kolory oraz spójna stylistyka strony internetowej ułatwiają szybkie wzbudzenie zaufania wśród potencjalnych nabywców oferowanych usług czy towarów.

Wchodzący na rynek hodowca bydła mięsnego zdecydował się na dokonanie kompleksowego brandingu dla swojej firmy Royal Beef sprzedającej najwyższej klasy wołowinę krów szkockich Highland.

portfolio-image

Kompleksowy branding

Zanim marka będzie mogła rozpocząć swoją działalność potrzebny jej jest branding. W przypadku sprzedawcy bydła mięsnego Royal Beef zakres prac obejmował wymyślenie nazwy, dobór kolorów marki, projekt logo, pudełka, etykiet a także zaprojektowanie i wdrożenie strony internetowej z panelem zakupowym i etykiet produktowych.

Dodatkowo, w celu zwiększenia atrakcyjności oferty i przyciągnięcia licznych klientów, zdecydowaliśmy się nagrać dwa filmy promocyjne pokazujące gospodarstwo, z którego pochodzi sprzedawane mięso.

portfolio-site-image2
portfolio__laptop portfolio-image-pc1 portfolio-image-pc-2 portfolio-image-pc-3

Gotowy na współpracę?

Jeśli spodobał Ci się nasz styl i jesteś ciekawy jaki mielibyśmy pomysł na Twój biznes, skontaktuj się z nami!

zdjęcie
FAQ

O co najczęściej pytają nas klienci zanim zdecydują się na współpracę z nami?

Jak wygląda zespół projektowy?

W zależności od rodzaju projektu mogą brać w nim udział UX Researcher, UX Designer, UI Designer, Front-end i Back-end Developer, Project Manager.

Jak wygląda komunikacja w trakcie trwania projektu?

Na każdym etapie projektu pozostajemy dyspozycyjni poprzez mail, telefon, wideokonferencje oraz spotkania na żywo. Podczas wdrażania strony Klient otrzymuje od nas link z możliwością śledzenia postępów prac.

Jaki jest sposób rozliczenia na pracę?

Pracujemy na dwa sposoby - stawka z góry ustalona (wtedy rozliczenie opiera się na trzech transzach), albo stawka godzinowa / modułowa (do większych projektów rozliczanych z postępów).

Jakie są pierwsze kroki do podjęcia współpracy?

Na początku prowadzimy wywiad, aby jak najlepiej zrozumieć potrzeby Klienta oraz zaproponować najlepsze rozwiązanie. Klient powinien w tym czasie zgromadzić wszystkie posiadane informacje, które mogą pomóc w realizacji.

Jaki jest czas oczekiwania na stronę?

Standardowo proces tworzenia strony to około 2 tygodni czasu od momentu otrzymania wszystkich materiałów. W przypadku stron premium okres ten może wydłużyć się do miesiąca.

Skąd pozyskać dokumenty RODO?

Współpracujemy z kancelarią celem dostarczania dokumentów zgodnych z RODO oraz indywidualnie opracowanych dla każdego Klienta.

Jak wygląda prowadzenie marketingu w sieci?

Zajmujemy się prowadzeniem kampanii reklamowych Google Ads i Facebook Ads. Naszym zadaniem jest przygotowanie treści, grafik oraz optymalizacja stworzonych reklam celem poprawy wyników, zwiększenia trafności reklam oraz zmniejszenia kosztu za kliknięcie.

Kto wprowadza zmiany do przygotowanej strony?

Po zakończeniu każdego projektu oferujemy szkolenie z obsługi strony, jednakże jeżeli wystąpi taka konieczność to świadczymy również usługę administracji i utrzymania strony przez nas. W takim przypadku wszystkie zmiany są wprowadzane przez odpowiedni zespół.

logo
logo

Poznaj nasze
kompetencje

Ponad 100 firm
zaufało naszym kompetencjom

client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
#SPECODIT

Sprawdzony sposób na poprawę strony i marketingu firmy...

Czy Twoje działania marketingowe i strona internetowa przyciągają odpowiednią ilość potencjalnych klientów? Posiadasz już swoją wymarzoną stronę, która jest nowoczesna, szybka i dostosowana do urządzeń mobilnych?