zjedź niżej
Portfolio
Dr_Copywriter
Przemyślane teksty potrafią zdziałać cuda i być bardzo skutecznym narzędziem do budowania pozycji marki wśród konkurencji i klientów.
Wie o tym dobrze pani Justyna, która postanowiła zgłosić się do nas z prośbą o zaprojektowanie strony internetowej dla jej działalności copywriterskiej. W efekcie naszej współpracy powstała prosta strona - wizytówka opisująca wszystkie usługi świadczone przez naszą klientkę.
Pamiętaj, że uwaga czytelnika jest Twoja tylko przez jedną chwilę. Nikt nie będzie marnować cennego czasu, próbując zrozumieć, co masz na myśli.
~ John Caples
Współpraca
Cytując panią copywriter "teksty pisane w sposób nieświadomy, to strata czasu i pieniędzy". Ta sama idea przyświeca również nam podczas tworzenia projektów. Dlatego przed rozpoczęciem prac poprosiliśmy o wypełnienie briefu i wybór moodbordu, na podstawie którego miał powstać projekt graficzny strony.
Copyalnia_wiedzy
Blog tematyczny to świetny pomysł na przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów. Zgodnie z tą myślą w witrynie Dr_Copywriter powstał blog o chwytliwej nazwie Copyalnia_wiedzy.
Ciekawe pod względem merytorycznym treści pisane przez profesjonalistkę w swojej dziedzinie stanowią tu spójną całość z częścią strony będącą opisem świadczonych usług.
Dzięki użyciu CMS Wordpress dodawanie i edytowanie kolejnych artykułów jest intuicyjne i bezproblemowe. Strona na podstawie naszego projektu została nominowana w kategorii "Najlepsze trendy w design'ie". Szczegóły dostępne tutaj.
Gotowy na współpracę?
Jeśli spodobał Ci się nasz styl i jesteś ciekawy jaki mielibyśmy pomysł na Twój biznes, skontaktuj się z nami!
zadzwoń
napisz
FAQ
O co najczęściej pytają nas klienci zanim zdecydują się na współpracę z nami?
Jak wygląda zespół projektowy?
W zależności od rodzaju projektu mogą brać w nim udział UX Researcher, UX Designer, UI Designer, Front-end i Back-end Developer, Project Manager.
Jak wygląda komunikacja w trakcie trwania projektu?
Na każdym etapie projektu pozostajemy dyspozycyjni poprzez mail, telefon, wideokonferencje oraz spotkania na żywo. Podczas wdrażania strony Klient otrzymuje od nas link z możliwością śledzenia postępów prac.
Jaki jest sposób rozliczenia na pracę?
Pracujemy na dwa sposoby - stawka z góry ustalona (wtedy rozliczenie opiera się na trzech transzach), albo stawka godzinowa / modułowa (do większych projektów rozliczanych z postępów).
Jakie są pierwsze kroki do podjęcia współpracy?
Na początku prowadzimy wywiad, aby jak najlepiej zrozumieć potrzeby Klienta oraz zaproponować najlepsze rozwiązanie. Klient powinien w tym czasie zgromadzić wszystkie posiadane informacje, które mogą pomóc w realizacji.
Jaki jest czas oczekiwania na stronę?
Standardowo proces tworzenia strony to około 2 tygodni czasu od momentu otrzymania wszystkich materiałów. W przypadku stron premium okres ten może wydłużyć się do miesiąca.
Skąd pozyskać dokumenty RODO?
Współpracujemy z kancelarią celem dostarczania dokumentów zgodnych z RODO oraz indywidualnie opracowanych dla każdego Klienta.
Jak wygląda prowadzenie marketingu w sieci?
Zajmujemy się prowadzeniem kampanii reklamowych Google Ads i Facebook Ads. Naszym zadaniem jest przygotowanie treści, grafik oraz optymalizacja stworzonych reklam celem poprawy wyników, zwiększenia trafności reklam oraz zmniejszenia kosztu za kliknięcie.
Kto wprowadza zmiany do przygotowanej strony?
Po zakończeniu każdego projektu oferujemy szkolenie z obsługi strony, jednakże jeżeli wystąpi taka konieczność to świadczymy również usługę administracji i utrzymania strony przez nas. W takim przypadku wszystkie zmiany są wprowadzane przez odpowiedni zespół.