zjedź niżej
Portfolio
Multica.PL
Profesjonalnie i kompleksowo, a przede wszystkim szybko i bezpiecznie. Specjaliści z firmy Multica.PL wiedzą jak poradzić sobie z codziennymi wyzwaniami jakie stawia przed nimi wymagająca branża transportowa. To zespół młodych, zaangażowanych profesjonalistów łączących doświadczenie z najnowocześniejszymi rozwiązaniami logistycznymi. Wspólnie ze swoimi partnerami rozwijają rynek usług TSL w Polsce.
Wybrać powątpiewanie jako filozofię życia to jak wybrać bezruch jako środek transportu.
~ Yann Martel
Wycena
Koszt wykonania usługi transportowej zależy od wielu czynników, m. in. wielkości ładunku, długości trasy czy warunków, w jakich ma być przechowywany towar. Z tego względu każda wycena musi zostać przygotowana indywidualnie. Czasochłonny proces przyspiesza od teraz wdrożony przez nas formularz wyceny.
Wersja mobilna
Z roku na rok coraz chętniej przeglądamy strony internetowe na telefonach i innych urządzeniach mobilnych. Wiemy jak ważne jest zaprojektowanie dobrze skalowalnej strony, dlatego każdy projekt, który wychodzi spod naszej ręki posiada swój responsywny odpowiednik. Podczas realizacji dla firmy Multica.PL nie było inaczej; oprócz standardowej wersji komputerowej nowo zaprojektowaną stronę mogą z powodzeniem odwiedzać również użytkownicy smartfonów i tabletów.
Gotowy na współpracę?
Jeśli spodobał Ci się nasz styl i jesteś ciekawy jaki mielibyśmy pomysł na Twój biznes, skontaktuj się z nami!
zadzwoń
napisz
FAQ
O co najczęściej pytają nas klienci zanim zdecydują się na współpracę z nami?
Jak wygląda zespół projektowy?
W zależności od rodzaju projektu mogą brać w nim udział UX Researcher, UX Designer, UI Designer, Front-end i Back-end Developer, Project Manager.
Jak wygląda komunikacja w trakcie trwania projektu?
Na każdym etapie projektu pozostajemy dyspozycyjni poprzez mail, telefon, wideokonferencje oraz spotkania na żywo. Podczas wdrażania strony Klient otrzymuje od nas link z możliwością śledzenia postępów prac.
Jaki jest sposób rozliczenia na pracę?
Pracujemy na dwa sposoby - stawka z góry ustalona (wtedy rozliczenie opiera się na trzech transzach), albo stawka godzinowa / modułowa (do większych projektów rozliczanych z postępów).
Jakie są pierwsze kroki do podjęcia współpracy?
Na początku prowadzimy wywiad, aby jak najlepiej zrozumieć potrzeby Klienta oraz zaproponować najlepsze rozwiązanie. Klient powinien w tym czasie zgromadzić wszystkie posiadane informacje, które mogą pomóc w realizacji.
Jaki jest czas oczekiwania na stronę?
Standardowo proces tworzenia strony to około 2 tygodni czasu od momentu otrzymania wszystkich materiałów. W przypadku stron premium okres ten może wydłużyć się do miesiąca.
Skąd pozyskać dokumenty RODO?
Współpracujemy z kancelarią celem dostarczania dokumentów zgodnych z RODO oraz indywidualnie opracowanych dla każdego Klienta.
Jak wygląda prowadzenie marketingu w sieci?
Zajmujemy się prowadzeniem kampanii reklamowych Google Ads i Facebook Ads. Naszym zadaniem jest przygotowanie treści, grafik oraz optymalizacja stworzonych reklam celem poprawy wyników, zwiększenia trafności reklam oraz zmniejszenia kosztu za kliknięcie.
Kto wprowadza zmiany do przygotowanej strony?
Po zakończeniu każdego projektu oferujemy szkolenie z obsługi strony, jednakże jeżeli wystąpi taka konieczność to świadczymy również usługę administracji i utrzymania strony przez nas. W takim przypadku wszystkie zmiany są wprowadzane przez odpowiedni zespół.