zjedź niżej
Portfolio
Royal Beef
Mięso szkockiej rasy wyżynnej Highland to prawdziwy rarytas wśród wołowiny. Naszemu klientowi zależało, aby zaproponowane przez nas rozwiązania odpowiadały wymaganiom nowoczesnego projektowania. W myśl tej zasady najpierw powstało logo bezpośrednio nawiązujące do krów Highland i ich królewskiego pochodzenia, a następnie strona internetowa i panel zakupowy.
Firma bez logo jest jak człowiek bez twarzy.
~ David Airey
W zgodzie z naturą
Mięso sprzedawane przez firmę Royal Beef pochodzi z warmińskiego i beskidzkiego gospodarstwa szczególnie dbającego o dobrobyt mieszkających w nim zwierząt. Dzięki stałej opiece krowy cieszą się dobrym zdrowiem, a ich mięso posiada ponadprzeciętne walory smakowe. Chcąc zadbać o jak największą wiarygodność i zdobyć zaufanie odbiorcy podczas prac wykorzystaliśmy zdjęcia robione specjalnie na potrzeby tego projektu.
Sklep internetowy
Poszczególne części krowy nadają się do przyrządzania różnych potraw. Aby ułatwić klientom sklepu wybór, na początku zakładki "Zamówienia" umieściliśmy interaktywny rysunek krowy, na którym oprócz nazw danych porcji znajdują się podpowiedzi co do dań jakie można z nich przygotować. Dzięki intuicyjnemu panelowi zakupowemu, dalszy proces zakupowy jest bardzo prosty i intuicyjny. Sklep został uzupełniony o system powiadomień SMS wysyłanych w momencie, gdy mięso jest ponownie dostępne w sprzedaży.
Gotowy na współpracę?
Jeśli spodobał Ci się nasz styl i jesteś ciekawy jaki mielibyśmy pomysł na Twój biznes, skontaktuj się z nami!
zadzwoń
napisz
FAQ
O co najczęściej pytają nas klienci zanim zdecydują się na współpracę z nami?
Jak wygląda zespół projektowy?
W zależności od rodzaju projektu mogą brać w nim udział UX Researcher, UX Designer, UI Designer, Front-end i Back-end Developer, Project Manager.
Jak wygląda komunikacja w trakcie trwania projektu?
Na każdym etapie projektu pozostajemy dyspozycyjni poprzez mail, telefon, wideokonferencje oraz spotkania na żywo. Podczas wdrażania strony Klient otrzymuje od nas link z możliwością śledzenia postępów prac.
Jaki jest sposób rozliczenia na pracę?
Pracujemy na dwa sposoby - stawka z góry ustalona (wtedy rozliczenie opiera się na trzech transzach), albo stawka godzinowa / modułowa (do większych projektów rozliczanych z postępów).
Jakie są pierwsze kroki do podjęcia współpracy?
Na początku prowadzimy wywiad, aby jak najlepiej zrozumieć potrzeby Klienta oraz zaproponować najlepsze rozwiązanie. Klient powinien w tym czasie zgromadzić wszystkie posiadane informacje, które mogą pomóc w realizacji.
Jaki jest czas oczekiwania na stronę?
Standardowo proces tworzenia strony to około 2 tygodni czasu od momentu otrzymania wszystkich materiałów. W przypadku stron premium okres ten może wydłużyć się do miesiąca.
Skąd pozyskać dokumenty RODO?
Współpracujemy z kancelarią celem dostarczania dokumentów zgodnych z RODO oraz indywidualnie opracowanych dla każdego Klienta.
Jak wygląda prowadzenie marketingu w sieci?
Zajmujemy się prowadzeniem kampanii reklamowych Google Ads i Facebook Ads. Naszym zadaniem jest przygotowanie treści, grafik oraz optymalizacja stworzonych reklam celem poprawy wyników, zwiększenia trafności reklam oraz zmniejszenia kosztu za kliknięcie.
Kto wprowadza zmiany do przygotowanej strony?
Po zakończeniu każdego projektu oferujemy szkolenie z obsługi strony, jednakże jeżeli wystąpi taka konieczność to świadczymy również usługę administracji i utrzymania strony przez nas. W takim przypadku wszystkie zmiany są wprowadzane przez odpowiedni zespół.