phone
phone mail messenger
close

Wyszukaj

search phone
facebook youtube behance
scrollDown
downarrow

zjedź niżej

author-face

Patryk Paziewski

kalendarz

23 kwietnia 2023

zegar

6 min na przeczytanie

blog

Twój pomysł na biznes, nasza realizacja!

Sam pomysł na biznes jest bardzo ważnym elementem, ale równie ważna jest jego realizacja! Mając obrany kierunek działań warto pomyśleć o zbudowaniu wizerunku firmy w sieci. Jest to najlepsza droga, aby dotrzeć do dużej liczby potencjalnych klientów i poszerzyć zasięg działań w internecie. Masz pomysł oraz wizję i chcesz sprzedawać produkty w sieci? Do tego celu niezbędna może okazać się strona internetowa ze sklepem internetowym. 

strona internetowa ze sklepem

Problemy to najlepszy pomysł na biznes

Mówi się, że dobry pomysł na biznes musi rozwiązywać jakiś konkretny problem. A problemy najlepiej obserwować u siebie w życiu codziennym. Własne frustracje rzucają się w oczy najbardziej, gdyż przekonujemy się o nich na własnej skórze. I od tego warto zacząć: przemyśleć, czy dana rzecz mogłaby zostać lepiej dopracowana, jeśli tak to w jaki sposób i czy jest więcej osób, które również mogłyby skorzystać na tym rozwiązaniu. W podjęciu takich działań przyda się empatia i zmysł dobrego obserwatora. Oczywiście obserwowanie sytuacji to nie wszystko, trzeba również wyciągnąć na jej podstawie odpowiednie wnioski. Dobrym przykładem będą także sytuacje z przeszłości, w których udało nam się stawić czoła problemom i je rozwiązać. Teraz ponownie warto przeanalizować jak długa była droga do ich rozwiązania oraz ile czynników wpłynęło na to, aby pomyślnie zamknąć sprawę.

Dobrym pomysłem na biznes jest również znalezienie pewnej niszy odbiorców. Przykładowo mogą to być ludzie, których łączy hobby i miłość do konkretnej aktywności. Takie osoby często potrzebują innowacyjnych rozwiązań i są w stanie zapłacić więcej za świetny produkt lub usługę – jeżeli oczywiście spełni ich oczekiwania i będzie dla nich odpowiednia. Wyróżnij się! Produkt musi być oryginalny i wyróżniać się na tle innych. I co najważniejsze upewnij się, że Twoja grupa odbiorców jest na tyle duża, że dzięki niej biznes będzie mógł się rozwijać i przynosić zyski.

Od gdybania do działania, czyli strona internetowa ze sklepem 

Przetestuj pomysł wśród potencjalnych odbiorców. Przeprowadź ankietę społeczną wśród swoich znajomych, rodziny oraz wszystkich osób, które są w stanie zweryfikować Twój pomysł. Zapisz wszystkie uwagi, wątpliwości i wyciągnij odpowiednie wnioski. Ten zabieg pomoże upewnić się, że pomysł, który realizujesz nie tylko podoba się Tobie, ale również innym osobom. Niektórzy uważają, że proszenie bliskich osób o opinię może przynieść mylne wnioski, ponieważ rodzina i znajomi chcąc pomóc i wesprzeć, często mogą nie zauważyć zagrożeń związanych z nowym pomysłem na biznes.

Podczas analizy warto stworzyć przykładowy profil potencjalnego klienta. Określ: wiek, zawód, zamieszkanie, oszacuj zarobki, pomyśl nad potrzebami, marzeniami, stylem bycia, sposobem myślenia oraz wyznawanymi wartościami. Zastanów się, jak wygląda jego rutyna dnia oraz czy będzie potrzebował Twojego rozwiązania. Rozważ również różne ścieżki, po których potencjalny klient będzie podążał, aby trafić do Ciebie. Zastanów się jak ważną rolę będzie pełnić tutaj strona internetowa ze sklepem

Sam pomysł jest bardzo ważny, ale ważniejsza jest… realizacja!

Mając pomysł warto pomyśleć o zbudowaniu wizerunku firmy w sieci. Jest to najlepsza droga, aby atrakcyjnie zaprezentować profil swojej działalności oraz ułatwić potencjalnym Klientom dotarcie do produktu. Prace warto rozpocząć od określenia wizji i misji marki oraz wartości, według których będziemy działać. Następnym krokiem będą działania brandingowe: stworzenie logo, dobranie kolorów marki, stworzenie key visual. Posiadając sprecyzowane cele oraz cały zamysł przyszłych działań, możemy przejść do najważniejszego, czyli do zaprezentowania się w sieci. Dobrze działająca strona internetowa ze sklepem internetowym to najważniejsze narzędzie dla każdego biznesu w internecie.To właśnie tam będziesz mógł sprzedawać swoje produkty i usługi klientom, a także komunikować się z nimi za pomocą newsletterów lub innych narzędzi biznesowych. Strona internetowa ze sklepem będzie przyjazna dla klientów odwiedzających ją z różnych urządzeń, takich jak komputery, smartfony czy tablety. 

Rozwiązania e-commerce – strona internetowa ze sklepem 

W obecnych czasach wzrasta znaczenie e-handlu. E-commerce oznacza wygodę i przede wszystkim oszczędność cennego czasu. W łatwy i przyjemny sposób możemy przeglądać strony i dokonywać zakupu. Nie trzeba przemierzać setek kilometrów w galeriach, aby znaleźć potrzebną nam rzecz. Wystarczy jedynie kilka kliknięć. Ponadto klient na bieżąco jest informowany o promocjach, ma możliwość bieżącego porównywania cen oraz ma dostęp do pełnego asortymentu. Należy jednak pamiętać o tym, że obecnie klienci mają coraz to wyższe wymagania co do funkcjonalności sklepu oraz poświęcają coraz mniej czasu na jego przeglądanie. Zastanów się co robisz w przypadku, gdy strona internetowa ze sklepem działa zbyt wolno lub co gorsza w ogóle nie działa? Odpowiedź jest prosta: zmieniasz witrynę. Konkurencja jest na tyle duża, że sekundy decydują o tym, czy klient pozostanie na stronie, czy pójdzie szukać rozwiązania swojego problemu gdzie indziej. Prowadzenie biznesu w sieci nie jest banalnym rozwiązaniem, ale dobrze działająca strona internetowa ze sklepem daje ogromne szanse na szybki rozwój i przede wszystkim pozwala na dotarcie do grona odbiorców w stosunkowo krótkim czasie. Pomocy warto szukać u specjalistów, którzy pomogą wystartować z biznesem i dadzą wskazówki do dalszego działania.

Zadowolenie Klientów najważniejszą częścią biznesu

Zadowolenie Klienta jest najważniejszą częścią biznesu, ponieważ sprawia, że klienci będą do Ciebie wracać. Jeśli chcesz odnieść sukces i zbudować markę, musisz stawiać dobro swoich klientów na pierwszym miejscu. Rozumiemy, jak kluczowa jest obsługa klienta, jeśli chodzi o utrzymanie lojalności wśród stałych nabywców i przyciągnięcie nowych. Dlatego też zapewniamy:

  1. audyt obecnej strony internetowej wraz ze sklepem,
  2. przeszkolenie pracowników z obsługi sklepu internetowego,
  3. konsultacje w zakresie poprawy istniejących procesów lub systemów tak, aby były bardziej skuteczne w zapewnieniu doskonałego wsparcia,
  4. marketing internetowy,
  5. stałe wsparcie, administrację oraz prowadzenie mediów społecznościowych.

Z wielką chęcią skonfigurujemy Twój sklep internetowy z narzędziami analitycznymi i systemem monitorowania zainteresowania produktami. Dzięki temu będziesz wiedział na jakim etapie klient zrezygnował z podjęcia zakupu i co ewentualnie poprawić, aby zaangażować do działania swoje grono odbiorców.

Nasza uwaga skupia się na Tobie.

Jesteśmy po to, aby pomóc Ci odnieść sukces w Twojej firmie. Oferujemy szeroki zakres usług i mamy doświadczony zespół ekspertów, którzy pomogą Ci w pełni wykorzystać potencjał Twojego biznesu. Naszym celem jest stworzenie wysokiej jakości witryny, która spełni Twoje potrzeby i przewyższy oczekiwania. Nowoczesna strona internetowa ze sklepem będzie odzwierciedlać Twój pomysł na biznes i jego potencjał do rozwoju. W ramach tego procesu wybierzemy również nazwę domeny dla Twojej strony i znajdziemy dla niej opcje hostingu. Nie zwlekaj! Umów się na spotkanie już dziś!

Kilka słów o autorze
Twarz
Patryk Paziewski
CEO

Właściciel i założyciel agencji interaktywnej prowadzący działalność na terenie miasta Bielsko-Biała. Programista, grafik i certyfikowany marketer internetowy. Z zamiłowania WebMaster z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu zespołów programistycznych.

Ponad 100 firm
zaufało naszym kompetencjom

client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
#SPECODIT

Sprawdzony sposób na poprawę strony i marketingu firmy...

Czy Twoje działania marketingowe i strona internetowa przyciągają odpowiednią ilość potencjalnych klientów? Posiadasz już swoją wymarzoną stronę, która jest nowoczesna, szybka i dostosowana do urządzeń mobilnych?