phone
phone mail messenger
close

Wyszukaj

search phone
facebook youtube behance
scrollDown
downarrow

zjedź niżej

author-face

Patryk Paziewski

kalendarz

7 września 2022

zegar

8 min na przeczytanie

blog

Wyróżnij się – Twoja strona musi przyciągać oko

Kiedy kupujesz coś w Internecie, często robisz to na podstawie krótkiego opisu. Musisz być w stanie szybko zdecydować, czy oferowany produkt lub usługa są dla Ciebie odpowiednie. Oznacza to, że pierwsze kilka sekund Twojej strony jest kluczowe – muszą przyciągnąć odwiedzających i sprawić, że będą chcieli zostać i przeczytać więcej! Dobrym sposobem na osiągnięcie tego celu jest użycie jasnych kolorów i wyraźnych obrazów, które skutecznie prezentują Twoje produkty lub usługi, dzięki czemu użytkownicy wiedzą dokładnie, co otrzymają, jeśli wybiorą Twoją firmę zamiast innej, sprzedającej podobne rzeczy.

Wiele firm ma strony internetowe, które po prostu nie są angażujące.

Kiedy odwiedzasz stronę internetową, na co patrzysz w pierwszej kolejności? Odpowiedź może Cię zaskoczyć.

Większość ludzi spojrzy na lewą górną część strony. Oznacza to, że nazwa i logo Twojej firmy muszą się tam znajdować! Jeśli ktoś nie może znaleźć Twojej nazwy lub logo podczas pierwszej wizyty na Twojej stronie, założy, że być może nie istnieje. Nie wystarczy powiedzieć, że nazywasz się XYZ Corporation – ludzie mają krótkie okresy uwagi i nie zapamiętają czegoś takiego, chyba że wpadnie im to w oko natychmiast po wejściu na stronę.

Kolejną rzeczą, na którą zwracają uwagę odwiedzający jest to, gdzie dokładnie powinni kliknąć – jest to szczególnie ważne, jeśli odwiedzający nie wie, czego szuka w pierwszej kolejności (co czasami się zdarza). Potrzebujesz jasnych linków nawigacyjnych, aby odwiedzający nie byli zdezorientowani lub sfrustrowani koniecznością zbyt częstego polowania przed znalezieniem tego, co chcą na swojej stronie (a następnie ewentualnie opuszczeniem).

Kupujący w dzisiejszych czasach oczekują czegoś więcej niż tylko funkcjonalnej strony internetowej. Chcą strony, która jest zabawna, żywa i przyciąga ich swoją odważną osobowością.

Jedną z rzeczy, które kupujący w dzisiejszych czasach oczekują więcej niż tylko funkcjonalnej strony internetowej. Chcą strony, która jest zabawna, żywa i przyciąga ich swoją odważną osobowością. W rzeczywistości są tak przyzwyczajeni do zabawy online, że nie poświęcą czasu na przeczytanie tego, co napisałeś, chyba że twoja treść jest interesująca i wciągająca!

Kupujący chcą czuć się częścią czegoś. Szukają doświadczenia, które jest dla nich znaczące – coś unikalnego, innego lub lepszego niż to, co wszyscy inni oferują na swojej stronie internetowej. Chcą być zaangażowani w sposób, który jest dla nich znaczący, a nie tylko kolejną osobą bez twarzy, która robi zakupy online, wypróbowując różne strony internetowe, aż znajdą taką, która im się najbardziej podoba – która może być twoja! Twoja strona musi się wyróżniać spośród innych, aby mogła przyciągać uwagę natychmiast po wejściu na każdą stronę wyników wyszukiwania (SERP), nawet bez klikania w cokolwiek!

Być może zauważyłeś ten trend już dzieje się z serwisów społecznościowych, takich jak Facebook, gdzie użytkownicy spędzają godziny grając w gry lub oglądając filmy, a nie delegowanie aktualizacje statusu o sobie cały dzień, jak większość ludzi, gdy po raz pierwszy rozpoczynając korzystanie z tych platform z powrotem w 2009 roku, kiedy napisałem mój pierwszy artykuł na temat korzystania z Twittera skutecznie po znudzeniu wszystkich tych innych nudnych aktualizacji statusu, które trzymałem widząc każdy dzień wszędzie indziej, z wyjątkiem tutaj w pracy, gdzie każdy nadal używa e-mail zamiast …

Jeśli sprzedajesz fizyczny produkt lub doświadczenie, takie jak turystyka, kluczem jest zapewnienie silnej wizualizacji.

Jeśli sprzedajesz fizyczny produkt lub doświadczenie, takie jak turystyka, kluczem jest zapewnienie silnej wizualizacji. Twoja strona internetowa musi być tak wciągająca i informacyjna, jak to tylko możliwe. Aby to osiągnąć:

  1. Wysokiej jakości zdjęcia są niezbędne – obejmuje to ujęcia wnętrz Twojego zakwaterowania, menu jedzenia i picia lub aktywności, które oferujesz.
  2. Tworzenie treści wideo: na przykład, pokazując, jak działalność jest wykonywana w praktyce (na przykład kolarstwo górskie lub paralotniarstwo) może być bardzo skuteczne w przyciąganiu gości zainteresowanych w tej działalności.
  3. Materiały promocyjne, takie jak plakaty, mogą również pomóc przynieść więcej ruchu przez drzwi, zachęcając ich do odwiedzenia również w mediach społecznościowych.
Możesz to zrobić za pomocą wideo i wysokiej jakości zdjęć, które naprawdę pokazują twoje produkty i usługi.

Aby zrobić dobre wrażenie, musisz się wyróżnić. A to oznacza nie tylko posiadanie estetycznej strony internetowej, ale takiej, która przyciąga wzrok wysokiej jakości zdjęciami i wideo.

Wyobraź sobie taką sytuację: Jesteś na polowaniu na nowy samochód. Wchodzisz na stronę internetową, przeglądasz różne dostępne opcje i co widzisz? Czarne samochody z czarnym wnętrzem. Jeśli to jest to, co przede wszystkim przyciąga Twój wzrok, to właśnie to będzie sprzedawać innym ludziom, którzy są tacy jak Ty – lub tak mają nadzieję marketingowcy.

Możesz to zrobić za pomocą wideo i wysokiej jakości zdjęć, które naprawdę pokazują Twoje produkty i usługi lub jeszcze lepiej: Kto pracuje w Twojej firmie! Pokazanie potencjalnym klientom twarzy to doskonały sposób, aby poczuli się częścią czegoś większego niż oni sami – a dodatkowo widok wszystkich dobrze bawiących się w swoim biurze sprawia, że wydaje się ono być ogólnie fajnym miejscem do pracy (i kupowania rzeczy).

Jeśli oferujesz profesjonalne usługi, takie jak księgowość lub leczenie, nadal ważne jest, aby tworzyć czyste, dobrze zaprojektowane strony, które wyglądają świetnie i zapewniają łatwą nawigację.

Jeśli oferujesz profesjonalne usługi, takie jak księgowość lub leczenie, nadal ważne jest, aby tworzyć czyste, dobrze zaprojektowane strony, które wyglądają świetnie i zapewniają łatwą nawigację. Jeśli sprzedajesz produkt – nawet jeśli jest to coś tak prostego jak para butów – upewnij się, że Twoja strona jest łatwa w nawigacji dla klientów. Możesz rozważyć wynajęcie projektanta ekspertów, który pomoże Ci zbudować najlepszą możliwą witrynę.

Istnieje wiele opcji, jeśli chodzi o projektowanie stron internetowych; ten artykuł da Ci kilka wskazówek, jak zrobić to szybko i efektywnie kosztowo, aby Twoja firma wyróżniała się z tłumu!

Kluczową rzeczą jest tutaj dostarczenie wielu przydatnych informacji, ale także pamiętanie, aby nie przytłoczyć czytelnika zbyt dużą ilością słów.

Kluczową rzeczą jest tutaj dostarczenie wielu przydatnych informacji, ale również pamiętanie o tym, aby nie przytłoczyć czytelnika zbyt dużą ilością słów. Chcesz, aby odwiedzający Twoją stronę mogli znaleźć dokładnie to, czego potrzebują, kiedy tego potrzebują. Jeśli Twoja treść jest zbyt długa lub używasz zbyt wielu buzzwordów, które nic dla nich nie znaczą (lub co gorsza, jeśli używasz żargonu, który rozumieją tylko inni eksperci), to ludzie nie będą się trudzić czytaniem wszystkiego i opuszczą stronę bez znalezienia tego, czego szukali.

Najlepszym sposobem, aby tego uniknąć jest użycie wizualizacji, takich jak obrazy i filmy na całej stronie. Nie tylko rozbijają one tekst tak, że jest on łatwiejszy dla oczu czytelników, ale często mogą wyjaśnić koncepcje lub pomysły w sposób, w jaki słowa nie mogą wyrazić siebie. Ważne jest również, aby główne przesłanie lub przesłania, które próbujesz przekazać, były jasne same w sobie, bez konieczności powtarzania w kółko określonych punktów w różnych miejscach każdego akapitu lub zdania.

Dobrze zaprojektowana strona, która jest łatwa w nawigacji dla użytkowników i daje im to, czego chcą, przyciągnie klientów i sprawi, że będą chcieli kupować od Ciebie.

Dobrze zaprojektowana strona, która jest łatwa w nawigacji dla użytkowników i daje im to, czego chcą, przyciągnie klientów i sprawi, że będą chcieli kupować od Ciebie. Jeśli Twoja strona wygląda jak zrobiona przez pięciolatka, ludzie nie będą w stanie się na niej odnaleźć. Odwiedzający muszą być w stanie znaleźć informacje, których szukają szybko i łatwo, aby mogli przejść dalej ze swoim życiem. Zagracony i zagmatwany projekt może pozostawić odwiedzających sfrustrowanych i zdezorientowanych, a tego przecież nie chcemy!

Podsumowanie

Dobra strona internetowa jest kluczem do udanego biznesu. To pierwsze wrażenie, że ludzie mają o swojej marce, a jeśli nie podoba im się to, co widzą, to są szanse, że przejdą do konkurencji zamiast. Nie możesz sobie pozwolić na to, aby upuścić piłkę tutaj! Ale nie martw się – jest wiele sposobów, aby to zrobić, zanim jeszcze zaczniesz myśleć o budowaniu obecności online.

Kilka słów o autorze
Twarz
Patryk Paziewski
CEO

Właściciel i założyciel agencji interaktywnej prowadzący działalność na terenie miasta Bielsko-Biała. Programista, grafik i certyfikowany marketer internetowy. Z zamiłowania WebMaster z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu zespołów programistycznych.

Ponad 100 firm
zaufało naszym kompetencjom

client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
client
#SPECODIT

Sprawdzony sposób na poprawę strony i marketingu firmy...

Czy Twoje działania marketingowe i strona internetowa przyciągają odpowiednią ilość potencjalnych klientów? Posiadasz już swoją wymarzoną stronę, która jest nowoczesna, szybka i dostosowana do urządzeń mobilnych?